Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.
Zamknij
Technologie

Google analytics 4 – jakie zalety niesie wdrożenie tego narzędzia

Google analytics 4 – jakie zalety niesie wdrożenie tego narzędzia

Internet jest obecnie ogromnie popularny jeśli chodzi o prowadzenie biznesu, dotyczy to w szczególności coraz bardziej popularnego handlu. Lecz odpowiednie planowanie działań wcale łatwe nie jest w obliczu dużej konkurencji, z tego też powodu są do tego potrzebne odpowiednie dane. A te najlepiej uzyskać z rozmaitych narzędzi analitycznych, pośród jakich od dawna najbardziej popularne jest google analytics. W ostatnim czasie udostępniona została zupełnie nowa wersja tego popularnego narzędzia, oparta na zupełnie innym podejściu i dająca możliwości, jakie jeszcze nie były znane.

Osoby przyzwyczajone do dotychczasowej wersji zapewne mogą być zaskoczone już po obejrzeniu panelu administracyjnego, jaki został gruntownie przebudowany. Sporo dotychczasowych analiz zostało usuniętych lub zmieniło miejsce, a w zamian pojawiły się nowe. Lecz jeszcze więcej nowości jest jeśli chodzi o samo podejście do analizy danych. Google analytics 4 dla sklepu zamiast odsłon wykorzystuje zdarzenia, co daje dużo więcej niezależności, a równocześnie umożliwia śledzenie na różnych platformach i urządzeniach. Co ważne, będzie to dotyczyło zarówno zwykłych stron internetowych, jak również aplikacji, które coraz powszechniej są używane. Dzięki temu każdy użytkownik może być całościowo analizowany bez względu na to, w jakim miejscy się loguje i na jakim urządzeniu, co daje znacznie większe możliwości dla specjalistów zajmujących się promocją i marketingiem.

Dużym wsparciem dla wielu posiadaczy sklepów jest również prognozowanie zachowań użytkowników, można oszacować przykładowo prawdopodobieństwa odejścia i zakupu, i w oparciu o to grupować klientów. Ponieważ to narzędzie jest całkowicie nowe i niezależne od dotychczasowego, to konieczne będzie jego uruchomienie i wdrożenie. Jeżeli kogoś interesować będzie google analytics 4 dla sklepu, to jeśli dysponuje odpowiednią wiedzą, to może zająć się tym sam. Szczególnie że informacji w tym temacie nie brakuje, dużo przydatnych znajdzie się na przykład w serwisie https://clickflow.pl/.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Zostaw odpowiedź